Лайфстайл, Пътешествия, Храна

Пикник край морето

This post is also available in: English

Здравейте, любими мои!

Мина известно време от последния ми блог пост, но реших да си направя една кратка детоксикация от социалните мрежи. Прекарах повече от прекрасно на рождения си ден със семейството ми в Барселона, а след това имах възможността да отпразнувам и Великден в София. Беше невероятно!!! С всяка изминала година обиквам все повече и повече семейните празници и уютната обстановка у дома в България!

Вече сме в Барселона и въпреки че времето постоянно се променя, се опитваме да се възползваме максимално от слънчевите дни. За щастие в петък и в неделя времето беше невероятно и решихме да се поразходим из града в търсене на малко лимоново дръвче за терасата ни, а в неделя дори успяхме да си направим пикник край морето!!!

В петък заложихме на здравословния обяд и отидохме в едно от любимите ми заведения „Flax & Kale“. След една повече от прекрасна салата, в комбинация със запечена диня и свеж кокосов орех, се насочихме към големия пазар за цветя „Mercat de la Concepció“.

flax&kale

flax&kale flax&kale

По пътя решихме да разгледаме University of Barcelona и когато влезнахме, направо се възхитих от градината им! Приличаше на природен парк, толкова прекрасен и спокоен. Всички студенти бяха навън, четяха книжки, говореха си и просто се наслаждаваха на красивата обстановка. Именно за да не пречим просто направихме няколко снимки и решихме да си тръгваме.

beach picnic day beach picnic day

След това малко отклонение, най-накрая пристигнахме и до крайната ни дестинация: пазара за цветя и това място се оказа прекрасно! Не очаквах пазара да е толкова голям, цветен и пъстър. Обожавам цветя и това местенце беше като рай за мен! В този цветен пазар буквално имаха всяко едно истинско и дори изкуствено цвете, за което можеш да си помислиш. Искрено препоръчвам да посетите това местенце дори и да не си търсите цветя, просто е магическо!

Хората там бяха много мили, но въпреки това не успяхме да си харесаме желаното растение… Както и да е, все пак си купихме един изключително красив пролетен букет за вкъщи и решихме да продължим търсенето на нашето перфектно лимонено дръвче!

beach picnic day

Началото на уикенда беше доста разочароващо, тъй като беше мрачно и валеше през целия ден. Именно затова си останахме вкъщи за „Netflix and Chill“. Хубавото беше, че най-накрая намерих време да направя едни невероятни сурови барчета от овесени ядки, фурми, чия и годжи бери. Това беше вторият път, в който изпробвам тази рецепта и настина е уникална! Това са най-вкусните здравословни сурови барчета!

На следващия ден решихме да пробваме нещо различно и отидохме до „Порт Форум“ за да си направим един прекрасен пикник край морето! Всеки път разхождайки се по плажа виждаме, че много хора хапват и просто си почиват на плажа и този път решихме и ние да опитаме. Честно казано, толкова много ми хареса пикникът ни край морето, че от сега нататък искам всеки обяд да изглежда така!

beach picnic day beach picnic day

Обожавам да пробвам нови неща, тъй като за мен това е перфектният начин да се разнообразява сивото ежедневие. На плажа беше толкова спокойно, отпускащо и буквално беше най-прекрасната идея за това как да прекараме слънчевата неделя! Бяхме си приготвили бананови палачинки, сурови барчета, различни плодове и дори си бяхме взели от моят най-любим козунак, донесен от България.

След този великолепен и различен обяд с прекрасна гледка, поостанахме на плажа, за да се насладим на слънцето. На всеки препоръчвам, когато има възможност да замени ресторантите с един пикник край морето. Определено е изключително приятно преживяване!

А вие какво последно направихте, за да разнообразите ежедневието си?

Харесайте поста и се абонирайте за блога ми, ако искате повече подобни публикации.
Приятна и много слънчева седмица, любими мои!