Лайфстайл, Пътешествия, Храна

Най-красивите диви плажове на Менорка

This post is also available in: English

Здравейте от Менорка, любими мои!

Откакто пътуването ни до Лисабон се отмени, очаквах с огромно нетърпение следващото ни ‘бягство от реалността’. Обожавам да бъда край морето и да разглеждам нови приказни места и плажове и затова решихме този път да се насочим към девствения остров Менорка. Той е част от трите Балеарски острова, намиращи се буквално на 55 минути от Барселона и се води за най-дивия и запазен остров от всичките три.

Мислите за белия пясък, тюркоазената вода и морската сол в косите ми, искренно ме караха да се вълнувам като малко дете, но за съжаление пристигнахме на острова при доста разочароващо и дъждовно време. Въпреки това, прекрасната природа и сладките малки градчета, които видяхме по пътя към хотела, ни поразвеселиха малко и върнаха приятното настроение.

След проучване разбрахме, че най-хубавите плажове на Менорка се намират в западната част на острова и затова решихме да отседнем в един малък град, наречен „Cala Galdana“. Той се намираше само на 30 минути с кола от летището в Махон, като гледката по време на пътуването бе толкова красива и живописна, а самото градче бе буквално в сърцето на всичките девствени диви плажове.

Първият ден прекарахме предимно в хотела като хапнахме адски много, почивахме си, отидохме за малко на фитнес и планирахме до къде да се разходим следващите дни. За щастие на следващата сутрин се събудихме в една доста по-слънчева и топла Менорка! Отидохме на закуска и веднага след това сложихме банските и се отправихме към плажовете. Служители в хотел ни „Artiem Audax“ бяха толкова мили и ни обясниха подробно как да стигнем до най-тайнствените и красиви плажове!!!

menorca

След една кратка разходка по пътя „Cami de Cavalls“ и малко катерене през една много спокойна горичка пристигнахме в „Cala Macarella“. Местните ни казаха, че този плаж обикновено е прекалено оживен през пика на сезона, но ние имахме късмет и имаше само няколко души, които буквално преминаваха, за да направят снимки.

menorca menorca

Плажът, който бе разположен между две скали и който имаше най-чистата тюркоазена вода, определено успяваше да ти спре дъха! За жалост водата все още беше доста студена, за да скочим от скалите или да плуваме, но поне успяхме да си починем и да се попечем.

menorca

Точно до този плаж се намираше един по-малък, наречен „Cala Macarelleta“ (наставката „-etta“ на испански, означаваща малък). Стигането до там беше малко предизвикателство, тъй като беше през една тясна пътечка високо в скалите и страхът ми от височини изведнъж се отключи и направо се ужасих. Както и да е, след като буквално продължих в “патешко ходене”, пристигнахме и плажът беше толкова невероятен, че цялото изпитание напълно си заслужаваше!

menorca Menorca

На плажа имаше няколко души, но в един момент те си тръгнаха и ние останахме заобиколени само от природа и няколко чайки. Аз лично не съм най-големият фен на чайките, тъй като имам лоши спомени от това как ме преследват, но определено беше повече от уникално спокойствието там. След като поседяхме малко, говорейки си и наслаждавайки се на гледката, решихме да се запътим обратно към “Cala Galdana“. Когато пристигнахме в хотела, осъзнахме, че цялата ни обиколка е била около 10-тина километра, така че преди да се запътите натам определено трябва да сте подготвени и да си вземете вода и храна.

Menorca Menorca

Въпреки, че бях уморена, се чувствах толкова заредена и енергична, че решихме да продължим деня си край басейна в хотела. По това време нямаше абсолютно никой край басейна и беше толкова спокойно, буквално най-перфектното място да прекараш остатъка от деня да посрещнем залеза.

menorca menorca

Menorca menorca

След това се прибрахме в стаята си и персоналът на хотела ни беше оставил най-сладката изненада: шампанско, макарони и най-милата бележка! Точно това ни трябваше след дългия ден! Поседяхме на терасата и се насладихме на прекрасния завършек на деня и на уникалната изненада и след това отидохме на вечеря.

menorca

Храната беше невероятна и доста се зарадвах на разнообразието от пресни плодове и зеленчуци, но най-невероятното нещо беше чийзкейкът! Буквално се влюбих!!!

За всички други фенове на „Приятели“, чийзкейкът беше буквално:

Надявам се този блог пост да ви е харесал и да ви е бил полезен по време на вашето пътуване!
Очаквайте пост за следващите ни приключения в Менорка!
Харесайте поста и се абонирайте за блога ми, за да бъдете първите информирани.